waarisdezetijgernu.reismee.nl

Tahara jongens weeshuis

He tijgers,

hierbij wat eerder als gepland alweer een verslagje, dit komt omdat ik besloten heb om midden Juli van dit jaar vrijwilligerswerk te gaan doenin Tahara jongens weeshuis tePokhara, een stadje in Nepal, dit zal ik zo´n2 maanden gaan doen.

In Nepal heeft er een burgeroorlog plaats gevonden van 1996 tot 2006, mede hierdooren de armoede zijn er een hoop kindjes die wel wat hulp kunnen gebruiken, daarom lijkt het mij een goed idee om eens lekker ongegeneerd met de pet langs te gaan, om zodoende wat geld in te zamelen, van dit geld zal ik persoonlijk, in overleg met de lokale leiding, spulletjes aanschaffen voor de kinderen, daarbij moet je denken aan, schriftjes, schrijfgerei, kleren, een voetbal, eten, etc.etc.

Doordat ik zelf de spullen zal aanschaffen, zal van elke euro, 100 cent naar de kinderen gaan. geen organisatie/administratie/kantoor kosten, oftewel geen verwatering. Hier op mijnreislog, zal ik tegen die tijd foto´s en verhaaltjes plaatsen van de aangekochte spullen.

Mocht je graag een steentje of een Mount Everest bij willen dragen, dan kan je uiteraard bij mij terecht, of bij mijn broers of mijn ouders, die zullen ervoor zorgen dat het geld bij mij terecht komt,mocht je geen bekende van mij zijn, geen nood, stuur mij ff een mailtje rickypoot@hotmail.com en dan zal ik mijn rekening nummer doorgeven.

Ik zal het zeer op prijs stellen als jullie op jullie werk, sportclub, stamkroeg, school, vriendenkring, familie, verjaardag etc. is een keertje dit onderwerp wil laten vallen en daarbij mag best de sociale druk een beetje opgevoerd worden, haha, in ieder geval alvast harstikke bedankt, kanjers!

groetjes Ricky

Reacties

Reacties

Dinja

Heej Ricky wat goed man!!
En hoe grappig, ik zou eerst ook dit jaar naar Nepal!
Zal je zeker volgen als je op reis bent en kan je geen mount everest geven maar een steentje moet wel lukken ;-) en mond op mond reclame is gratis dus zal ik ook zeker doen!!
Duurd nog ffies maar alvast veel succes maar vooral heeeeeel veel plezier, geniet ervan!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!