waarisdezetijgernu.reismee.nl

Trans Mongolië Express, de start van een halve wereldreis

He kanjersen welkom op mijn reislog

Ik zal op 29 April den Helder verlaten en een paar dagen in mijn thuishaven Vlaardingen verblijven (nog ff koninginnedag vieren). Op 4 Mei gaat het echt beginnen, dan vertrek ik naar Düsseldorf, om vervolgens naar sint Petersburg te vliegen, en van daaruit de transMongolië-express te nemen, meer informatie overmijn route vind je in de kaart, door op de pinnetjes te klikken krijg je meer informatie, zoals je zult zien, staan er nu nog niet bij alle bestemmingen een datum of zelfs een vraagteken, dit komt om dat ik nog geen flauw idee heb.

In ieder geval zal ik dus lekker een klein jaartjedoor Azië trekken, en Australië en nieuw-Zeeland lijken mij ook wel leuk, maar hoe, wat en wanneer kan ik op het moment van schrijven nog niet beantwoorden, je kan er achter komen door straks mijn verhalen en foto'ste bekijken. Ben je een beetje nieuwsgierig naar mij, kijk dan isin het profiel. Neem ook is een kijkje bij Jamboo travel, die staatin de rechterkolom,onder het kopje links, een prachtige site van Ton en Ria, met leuke reisverhalen voor een luie zondagmiddag, en boordevol informatie van diverse landen. o ja, nog bedankt voor de backpack he, tante.

wil je er graag bovenop zitten, meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom. Je krijgt dan automatisch een mailtje als ik een nieuw verhaal of een fotoserie toevoegd. uiteraard vind ik het harstikke leuk om is een reactie te krijgen, tips zijn natuurlijk ook altijd welkom.

Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn blog zullen volgen,

tot begin Mei,

groetjes Ricky

Reacties

Reacties

Ria van Toorn van Oosten

Hee Ricky,

Ik ga je zeker volgen, veel plezier en geniet ervan.

Groetjes Ria

Wouter Bot

He Rick,

Ik ga je volgen man. Heel veel plezier en hou ons goed op de hoogte ben er benieuwd naar je verhalen.

Groet Bot

Ton Stegers

He Rick, ben jalours op je.
Ik wens je dan ook een prachtige reis toe zonder problems.
Je kunt je leven niet verlengen maar we verbreden!
Ps ik heb een nieuwe kamera gekocht en het is de NIKON D3100 geworden en Ria heeft de Olympus 600 aangeschaft.
Groetjes Ton uit Landgraaf

sandra

Hoi Ricky,
heel veel plezier en geniet ervan hé...onwijs leuke reis lijkt het me die je gaat maken.

groetjes van ons

Daphne van Voorst- Gerritsen

Hey Ricky,

Ik ga zeker je reis volgen!! Leuk dat je een site hebt aangemaakt zodat we kunnen zien hoe het je vergaat!
Heel veel plezier en geniet van al het moois dat je zal gaan zien en beleven.. Maar doe ook een beetje voorzichtig alsjeblieft!!

Dikke kus Daf
en natuurlijk ook van de mannen (tjes) hier de groetjes!!

mitchels

zet hem op teddybeer!!

Jolien Bos

Hallo Ricky,

Ik zag je bericht op wereldwijzer staan. Ik heb je toegevoegd aan mijn contact lijst en vind het heel leuk om je te volgen. Het maakt mij ook warm om weg te gaan. Als ik weg ga dan zal ik intussen ook een blog hebben en kunnen wij altijd contact met elkaar opnemen als we allebei in Azie zijn en behoefte hebben aan gezeldschap. Ik leef zo met je mee en vind het zo ontzettend leuk!! Heel veel plezier over 2 weken!!

An Poots

Hey ( oude) buurjongen. Ik wens je een hele goeie reis en ik ga je zeker volgen en hoop dat alles naar wens zal verlopen. Ik wens je een hele goede reis in goede gezondheid en hoop je over een jaar weer te zien met een boel herinneringen en ervaringen. Groetjes An Poots.

astrid van breugel

hoi ricky.
wat een leuk verslag heb je gemaakt.
nou heel veel plezier en geniet ervan.
wist niet dat je al weg was.
wij houden je ook in de gaten en gaan je volgen op je reis.dag ED en MELVIN enASTRID.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!